✓ Geen minimum orderbedrag, ✓ gratis verzending vanaf € 50 in NL, ✓ Niet goed, geld terug, 14 dagen retourrecht .

Klachten en garantie

Monique Hondebrink posted this on 27 aug. 2015

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Wj doen er alles aan om produkten in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op al onze produkten zit een garantie van 3 maand. Op al onze aankopen geldt het Nederlands recht.

Mocht u een zending beschadigd aankrijgen, vragen wij u om dit binnen 14 dagen aan ons te melden.


Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Hobbyboutique Monique
afdeling klantenservice
Burg. M. van Veenlaan 116
7543 AB Enschede
Nederland

+31 (0)53 4774097
klantenservice@hbmonique.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Categories: Diversen

Rating 9 van 10, gebaseerd op 3119 klanten reviews